نابغه ای بنام مسی
پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 13:45 :: نويسنده : ا.تمسکنی

 

چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 22:13 :: نويسنده : ا.تمسکنی

 عکسهای فوتبالی و غیر فوتبالی

چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 21:43 :: نويسنده : ا.تمسکنی

 Alejandro Sabella

Alejandro Sabella / FotoBaires

سایت گل- آرژانتین بازی آسانی مقابل پرو نداشت و در دیداری خارج از خانه و در ورزشگاه شهر لیما با تساوی 1-1 مقابل میزبانش متوقف شد و در این بازی، لیونل مسی، بهترین بازیکن دنیا نتوانست کار خاصی انجام دهد.

با اتمام این بازی، آلخاندرو سابه یا، سرمربی تیم ملی آرژانتین در دفاع از ستاره تیمش گفت:« مسی نتوانست کار خاصی انجام دهد؛ چون او هم یک آدم، مثل همه آدم هاست. او به شدت تحت فشار بود. مسی بهترین بازیکن دنیاست ولی بازی سه شنبه شب، بازی سخت و نفس گیری بود. اگر مسی نمی تواند کار خاصی انجام دهد، چون او هم مثل همه ما یک آدم است.»

سرمربی تیم ملی آرژانتین در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که اگر تیمش نتوانسته طبق میلش بازی کند، به این دلیل بوده که پرو در اکثر دقایق بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته.

سابه یا درادامه صحبتهایش از جفرسون فارفان، مهاجم پرو تمجید کرد و گفت:« او خیلی خوش درخشید ولی در مجموع مدافعان ما هم عملکرد خوبی داشتند.»

از سوی دیگر سرخیو مارکاریان، مربی پرو هم در کنفرانس خبری پایانی بازی گفت:« این بهترین بازی پرو تا به امروز بود. اگر ما همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم، خوب بازی می کنیم.»

چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 21:41 :: نويسنده : ا.تمسکنی

 

باشگاههای فوتبال بارسلونا و رئال مادرید اسپانیا پیشنهادهای جالب توجهی برای تمدید مادام العمر قرارداد ستاره های خود ، لیونل مسی آرژانتینی و کریستیانو رونالدوی پرتغالی ارائه کرده اند. 
روزنامه «موندو دپورتیوو» اعلام کرد :« بارسلونا به مسی تمدید قراردادش را تا پایان عمر پیشنهاد خواهد کرد. آخرین باری که مسی با بارسلونا قرارداد امضا کرد به سپتامبر دو هزار و نه برمی گردد و در این سه سال مسی موفقیت زیادی کسب کرده و از جمله سه بار توپ طلای بهترین بازیکن جهان را به دست آورده و از سوی دیگر دستمزد بازیکنان دیگر نیز افزایش یافته است.» 
به گزارش خبرگزاری آلمان از مادرید ، این روزنامه افزود :« بارسلونا تلاش می کند با تمدید چنین قراردادی ، این بازیکن را برای همیشه با بارسا مرتبط نگه دارد درحالی که قرارداد کنونی مسی سال دو هزار و شانزده به پایان می رسد.» 
از سوی دیگر باشگاه رئال مادرید نیز پیشنهادی جدید به رونالدو برای تمدید مادام العمر قراردادش ارائه کرده است. 
روزنامه «مارکا»‌ با اعلام این خبر افزود بر اساس این پیشنهاد رونالدو سالانه پانزده میلیون یورو (نوزده میلیون و دویست هزار دلار) دستمزد می گیرد که نسبت به دستمزد کنونی وی پنج میلیون یورو در سال بیشتر است. 
158/145

چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 21:38 :: نويسنده : ا.تمسکنی

 



گابي آماتو، کمک مربي تيم ريورپلاته آرژانتين از ستاره ارژانتيني تمجيد کرد. او اعتقاد دارد ليونل مسي در سطح متفاوتي نسبت به ديگران قرار دارد از جمله مهاجم رئال مادريد کريستيانو رونالدو.


 

     آماتو که در دوران بازي براي تيم هايي نظير بتيس و مايورکا در لاليگا بازي کرده است مي گويد رونالدو و نيمار بازيکنان بزرگي هستند اما هرگز به نزديکي مسي 25 ساله نيز نميرسند.


آماتو به مارکا گفت:«مسي 100 برابر بهتر است.رونالدو بازيکن بزرگيست اما فکر مي کنم همانطور که مارادونا گفت مسي بهترين بازيکن دنياست. همانطور که ديگو گفت نيمار و رونالدو مي توانند بهترين بازيکنان دنيا باشند؛چون مسي از خارج از اين دنيا بازي مي کند.»


تمجيد هاي آماتو از مسي به اينجا ختم نشد و او ادامه داد:« مسي يک بازيکن باور نکردني است.او گاهي توپ را براي چند دقيقه به دست نمي آورد.سپس ناگهان دو توپ را تصاحب مي کند و دو گل مي زند! آنها بازيکنان متفاوتي هستند (نيمار و رونالدو) اما مسي خيلي از آنها بهتر است.»


مسي در سه بازي اخير بارسا در لاليگا، 4 گل به ثمر رسانده و دوبار هم در سوپرکاپ اسپانيا گلزني کرده است.

 

 

چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 21:36 :: نويسنده : ا.تمسکنی

 



ستاره تيم ملي فوتبال آرژانتين از تساوي در خانه پرو در مقدماتي جام جهاني ابراز ناراحتي کرد.


 

   به گزارش رويترز از ليما، ليونل مسي با اشاره از شيوه بازي تيم آرژانتين گفت :« استفاده از سه مهاجم در زمين به تيم حريف اجازه مي دهد تا توپ را بيشتر در اختيار بگيرد.اما ما وقتي مي توانيم به حريف ضربه بزنيم که توپ را در اختيار داشته باشيم.»

مسي افزود‌:« در اين بازي ما نتوانستيم روش خودمان را پياده کنيم و اين بازي بيشتر شبيه به جنگ بود تا فوتبال! گل ايگوآين ارزش زيادي دارد چون حداقل به لطف آن توانستيم مساوي بگيريم که در خانه تيم پرو نتيجه بدي نيست.»

آلخاندرو سابيا سرمربي تيم ملي فوتبال آرژانتين نيز با انتقاد از وضعيت زمين مسابقه گفت:« اين زمين سخت و داراي چمن بلندي بود که حرکت توپ را کند مي کرد.بدين ترتيب تيم آرژانتين نمي توانست حملات خود را به سرعت سازماندهي کند. در غير اينصورت ما مانند سه بازي قبلي برنده مي شديم.»

 

چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 14:50 :: نويسنده : ا.تمسکنی

 

چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 14:36 :: نويسنده : ا.تمسکنی

 messi ronaldinho

چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 14:30 :: نويسنده : ا.تمسکنی

 لیونل مسی علاقه زیادی به خودروهای اسپورت دارد.

 

اتومبیل شخصی لیونل مسی / عکس

 


 

 

 

خودرو جدید لیونل مسی + عکس

  • این عکسی است که روزنامه مارکا از مسی درکنار اتومبیل جدیدش در حال ترک باشگاه کاتالان بعد از یک جلسه تمرینی گرفته.

تازه ترین خودرو بهترین گلزن اروپا و جهان ماسراتی گران توریسمو دو در مدل استرادل است که این روزها در اروپا هواخواهان زیادی دارد.

ماریو بالوتلی مهاجم من سیتی و تیم ملی ایتالیا هم اخیرا رنگ دیگری از این خودرو را خریداری کرد.

چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 14:28 :: نويسنده : ا.تمسکنی

 

مهاجم بارسلونا در هنگام خروج از اتوبوس تیم در پرو با فریاد «رونالدو، رونالدو» مورد استقبال قرار گرفت.


 

مردم پرو در استقبال از تیم ملی فوتبال آرژانتین، به محض خروج لیونل مسی از اتوبوس تیم فریادهای «رونالدو، رونالدو» سر دادند.

این فریادها در پاسخ به فریادهای «مسی، مسی» هواداران بارسلونا هنگام حضور کریستیانو رونالدو در ورزشگاه‌های دیگر کشورها بود.

هافبک پرتغالی رئال مادرید در پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل قبرس در رقابت‌های مقدماتی یورو 2012 در سپتامبر گذشته هو شد و اکنون این اتفاق در تلافی اتفاق سپتامبر گذشته برای مسی رخ داد.

آرژانتین فردا شب در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی با پرو دیدار خواهد کرد.

مسی جمعه گذشته نقش خیره‌کننده‌ای در پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل پاراگوئه داشت و بیست و هشتمین گل ملی خود را به ثمر رساند.

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 9292
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)